czwartek, 19 lipca 2012

70.USA: Minnesota - Elvisomania!

 I tak oto udało mi się uporządkować moje wszystkie postcrossingowe zaległości. Jestem z siebie dumna!
A ostatnią pocztówką jaką dostałam była kartka z Minnesoty, której nadawca jest ogromnym fanem Elvisa!

7,580 km, 9 dni i już Elvis śpiewa w mojej skrzynce:)
Lubię Elvisa, więc nawet się cieszę z takiej ładnej, czarno-białej pocztówki. Ale wiadomość była wręcz niesamowita! Traktowała o Ameryce i oczywiście o samym Elvisie. Nadawca pisze, że osobiście widział go 3 razy:) Wiadomość była pisana z wielką pasją i to uświadomiło mi, jak różnych ludzi mogę poznać dzięki postcrossingowi.
Naprawdę fajna kartka. (A! Znaczek też był elvisowy:))

Elvis Presley sprzedał ponad miliard płyt na całym świecie – najwięcej w dziejach muzyki

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz