poniedziałek, 15 lutego 2016

149. Rosja - pokój z tobą / Rusia - may the peace be with you

I kolejna pocztówka z Rosji. Ale ta podoba mi się szczególnie i wydaje mi się, że kartki o takiej tematyce nie są często spotykane. A co jest na pocztówce? Fantastyczny czołg!
Bardzo lubię tematykę wojny, militaria, historię... Kartka wpasowuje się więc idealnie w moje preferencje.
Nadawczyni życzyła mi pokoju na polskim niebie. Za to doceniam tę kartkę jeszcze bardziej.


And next (but not least) postcard came from Russia. I really love it! Firstly, it seems to me that the postcards of this type aren't so popular. What I mean? This postcard shows a fantastic... tank!
The sender wished me peace. I love military, war theme, historic books... but with this message I like this postcard even more.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz