wtorek, 7 sierpnia 2012

74. Rosja - tajemniczy rysunek.



Wczoraj przybyła do mnie kolejna już pocztówka z Rosji. Ostatnio jestem zadowolona z tego kraju:) Piękne pocztówki mi przysyłają.
Jeśli chodzi o tą, to bardzo mnie ona zastanawia... może ktoś z was wie, czy jest to jakaś rosyjska bajka, czy może losowy obrazek. Zastanawiałam się nad kreskówką, ale z rosyjskich dzieł takiej bajki kompletnie nie kojarzę. Co więcej, z tyłu było nadrukowane fabrycznie Happy postcrossing, co mnie jeszcze bardziej zastanawia.
14 dni, 2,550 km - ostatnio rosyjska poczta sprawuje się bardzo dobrze:D
 Obiecałam sobie, że od października zacznę się uczyć rosyjskiego. Rozminęłam się z nim przy ostatecznym wyborze kierunku studiów, tak więc w końcu postanowiłam spełnić przeznaczenie!

Rosyjski alfabet to grażdanka, a nie tak jak sądzi większość społeczeństwa cyrylica.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz