czwartek, 22 marca 2012

29. Francja - elegancja *swap*

To najbardziej zagadkowa pocztówka jaką dostałam. Przemiły gest w ramach podziękowań za przepis na Paellę, który pojawił się na moim blogu.

Gdy zobaczyłam kopertę z Francji, to bardzo się ucieszyłam - pocztówki z tego kraju jeszcze nie mam, a koperty zawsze skrywają w sobie coś zagadkowego.
Kartka przyszła po 3 dniach. Bardzo szybko!
O tak, to było z pewnością zaskakujące. Nadawca szukał przepisu na danie, znalazł go tu i tym samym postanowił mi podziękować wysyłając kartkę. Sam (chyba) nie jest postcrossingowcem. Po prostu zauważył, że zbieram kartki.
To jeden z najmilszych gestów które mi się przytrafiły!

Kartka pochodzi z Nord-Pas-de-Calais. Jest to region, w którym można spotkać największe we Francji skupisko osób pochodzenia polskiego:)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz