czwartek, 22 marca 2012

31. Rosja - pierwszy Bajkał

Kiedy jestem pewna, że nic nie ma prawa już do mnie przyjść, nieoczekiwanie znajduję kartki w skrzynce.
A jak czekam, to nic nie przychodzi. Złośliwość kartek pocztowych:) Tak więc dziś znów dwie! Jedną z nich jest miła pocztówka z Rosji:

Kartka przybyła po 8 dniach przebywając 2,560 km

Nadawczyni pisze, że jestem jej pierwszą wylosowaną adresatką. Zrobiło mi się jakoś...miło:) Jeszcze nie tak dawno ja losowałam pierwszą osobę, właściwie to mam dopiero koło 30 kartek, nic specjalnego.
I tu osoba stawiająca pierwsze kroki. Muszę przyznać - świetnie sobie poradziła. Dawno nie czytałam tak miłej, "bliskiej" wiadomości.
Polubiłam tą kartkę. Bardzo.

A na pocztówce jezioro Bajkał Озеро Байкал

1 komentarz:

  1. Też chcę Bajkał :) Nie dość, że ładna kartka, to jeszcze UNESCO-wa :)

    OdpowiedzUsuń