piątek, 10 lutego 2012

4. Holandia: Prachtige Bergen op Zoom

Dziś dotarła do mnie druga kartka z Holandii.

Ten multiview przebył 1,018 km w 4 dni. Dopiero teraz, gdy zaczęłam dostawać kartki 'z licznikiem' , dostrzegam w jakim tempie pracują poczty w różnych krajach. Dla pocieszenia: wydaje mi się, że  Polską nie jest tak źle:)
Nigdu nie zwracałam większej uwagi na znaczki, ale dziś dotarł specjalny postcrossingowy:)

Kartka przybyła z miejscowości Bergen op Zoom. Jest to miejscowość która uzyskała prawa miejskie w 1287 roku, dlatego dziwi mnie trochę załączona wiadomość: według nadawcy miasto ma w tym roku  obchodzić 500 lub 800 lecie (ciężka sprawa z pismem. Rozszyfrowywałam już różne style pisma, ale ta liczba pozostała dla mnie nierozwiązaną zagadką c: )
Trzeba przyznać, że miasto ma w sobie dużo uroku, a jak określił to mój miły nadawca:  Bergen op Zoom jest prachtige, czyli piękne. Chociaż z rocznicą miasta mogliśmy się nie dogadać, to co do faktu że miasto jest cudowne nie mam wątpliwości :)!

Ciekawostka: Bergen op Zoom było historycznie miastem cyrkowców. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz