środa, 15 lutego 2012

9.Finlandia: Muminkowe marzenie *tag*

Nie sądziłam, że tak szybko się doczekam. Jestem ogromną fanką muminków i już jako 9 kartkę otrzymałam dziś muminkową pocztówkę z Finlandii. Strasznie się cieszę!

Finlandzkie muminki z tagów. Przybyły do mnie 2 dni po wysłaniu
Zapytałam na forum postcrossingu "Z czym kojarzy wam się Polska". Do odpowiedzi zgłosiła się dziewczyna z Finlandii. Dziś przeczytałam odpowiedź. Napisała mi, że była kiedyś w Polsce na Święta Bożego Narodzenia i najlepiej zapamiętała polskie jedzenie, które według niej jest przepyszne.
Wymieniła bigos, pierogi, barszcz i żurek. To nieco zaskakujące, ale też dość miłe, że komuś smakuje nasze 'dziwne' polskie jedzenie.

Był też muminkowy znaczek!
Mam nadzieję, że równie zachwyceni będą inni turyści odwiedzający nasz kraj. A ja jestem naprawdę zachwycona kartką:)

2 komentarze:

  1. Fajnie. W Finlandii dużo Muminkowych kartek, więc i niezbyt trudno je od nich dostać.

    Ale ta jest bardzo fajna.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. fajny znaczek!
    mi kiedyś pani z USA napisała, że z Polską kojarzy się "polka" - taniec, ponieważ ma sąsiadów Polaków i oni często to tańczą. I że to śmiesznie wygląda :D

    OdpowiedzUsuń